Mar 25, 2012

Kelantan

np : ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan , tuhan yang tahu ku cinta kau


hai hai hai . *waving secara excited 
semua pun tahu kan rasanya aku sekarang sudah bergelar pelajar ijazah bla bla bla boring .

aku cuma nak bagitau , kat sini lain sgt dgn Arau . ini kan city campus . diorang panggil kampus Kota . heww . tak awesome lansung . jadi haruslah ada jammed setiap hari , mat rempit , polis trafik yada yada .
mall adalah agak bersepah di sini . even tutti fruitti pun ada dua kedai kot kat sini . coolbog bersepah . 
maka setiap hujung minggu ataupun bukan hujung minggu , haruslah berjalan menikmati Kota Bahru . 

kat sini aku duduk dgn Umi Salmah , Aida and Ain . pergi mana pun mesty berempat . haha . ouh lupa classmate aku ada seorang ni sgtlah annoying tapi sgt comel . dia ada satu trademark which is apa2 pun mesty dia akan cakap *emheem* ish , cemana tah nak cerita betapa annoyingnya benda tu . nak rakam macam tak senonoh . Umi cakap gaya dia macam Wan Afiq , adalah sikit kot . nanti bila2 aku tngkap gmbar tunjuk kat korang bertapa hampehnya dia ni dgn *emhemm* dia tu . So sekarang ni , kalau dkt rumah kami berempat akan asyik guna ja *emhemm* dia tu . okay dah . anyway , aku nak tunjuk gmbar apa aktiviti aku sepanjang aku dekat Kelantan ni .  















4 comments:

  1. Wall's selection Ice cream, roti canai, sizzling mee.. Watehell Wawa? OK makin tembam.. hahahah

    ReplyDelete
  2. anim . titew rundu awak jugakkk !

    @musin : diam diam . babab kang

    ReplyDelete
  3. aku rasa aku kenal siapakah beliau yang 'eehemm' tersebut....

    ReplyDelete

maki hamun di sini !