Feb 11, 2011

.: penyakit tamau hilang !

salam tuan2 dan puan2 .
monink ladies n gntelman .

hari ini ,
saya cuma ingin mengadu akan nasib diri yang nampaknya malang .
seperti biasa , penyakit setiap tahun yang akan di hidapi saya iaitu .

KETUMBIT 

sesungguhnya adalah , saya lansung tidak berkenan di hati apabila penyakit ini datang bertandang !
tak sakit tapi rimas ! mata akan berair tak henti , macam air paip
*okay hiperbola sgt ! 

huhu . tamau2 .
bila penyakit ni ,tamau dtg dah .
dari kecik sampai besar .
asyik ketumbit ja . huhu .

saya sangat tidak gemarkannya !
saya cuma nak hidup yang normal , tanpa sakit2 begini .
bagi saya penyakit ini sudah nampak macam tak normal !
huhu !

btw , nak kasi fact sikit kat sini !
ketumbit is happen due to , kegagalan menjaga kebersihan mata .

which in my case , happen due to , my failure to clean up my makeup esp at the eye . sng cakap .
aku tdoe buta2 dgn celak ! 
bhahahaha :)
 so fellas outhere ,
do wash ur makeup before going to bed .
or else u'll ended up looking like me . pffffttt !



till later .
:)

4 comments:

  1. akak : mana ada . marathon american pie agaknya :)

    fim : kojaq , bangun tdoe tadi weyh !

    ReplyDelete
  2. Gilaa... Hang nenok afdal tak kat AP4? hahaha

    ReplyDelete

maki hamun di sini !