Oct 19, 2010

. dosa kot ? ?


glitter-graphics.com
story simple jer sebenarnya .

sekarang kan tengah study break , aku tak balik rumah pun soo , bila dah tersadai kat kolej neyh mulalah meroyan tak tau nak buat apa , then tetibe dtg mood nak tulih belog .

mybe time toh aku tgah bngang betul dekat seseorg tu , terus nak buat entry pasal beliau , tmbh2 pulak hari jadi beliau time tu .

aku pun dengan semangat berkobar2 di dada , mulalah lah menaip2 gila pnjang entry tersebut sampai mmg aku bngga sungguh dgn diri aku , siap mngaku itu entry paling panjang dalam sejarah bagai .

aku dah siap edit baik punya lawa2 sampai rasa macam nak menanges terharu tengok ouh.
serious cakap terpegun ooo dgn diri sendiri . hahahah . gila gedik aku !

then lastly korang tau tak apa jadi , aku pergi lah refreash page to sebab dye loading lambat sgt ,
rupanya , line tak connect time tu , mmg macam nak menanges sungguh2 kot . nak gulin2 pun lagilah ade ! !

mana tak nya , post tu tak save , yg save pon cuma separuh jer . marahnya aku time tu . tapi salah aku jugak , dah lah ta g chck connection tu pasai apa ? kan ?



sebenarnya , mungkin aku yg berdosa , aku kan
nak buat entry mengumpat org , tak berkat agaknya
kerja keras aku tu . huhhuhu .
mmg betullah , apa pun mmg tuhan bayar cash kan ,
kad kredit pon dah tak layan sekarang neyh .
maksudnya , ta de hukuman yg di pospone kan
huhuhuhu , berdosanya aku . ! !



tamat (T-T)

7 comments:

  1. hahahaha...jd..sia2 je larh ko nk suo aq bce komen pnjg kebar jo turw????

    ReplyDelete
  2. weyh..aku pon na taw gak hg nk kata kt spa tue..
    baru nk exited hg tulih blog pnjg!
    slama ney tulih blog pendek je haa..
    mcm tuan..:)

    ReplyDelete
  3. padan muka..mengumpat la lagi banyak yerr

    ReplyDelete
  4. Adek?! Ade orang baru kapel ke dlam kelas adek? hehehehe

    ReplyDelete
  5. bear2 : kak , aku wat kjer tak berkat macam nie lah jadinya :))

    tome : ehem2 , mngata aku nmpak , haih !

    sang : okay :))

    tanaka : huhuhu , ada2 ! !

    ReplyDelete

maki hamun di sini !