Oct 20, 2010

bnyak bnda dalam kepala

semua org mesty serious pikir macam2 dalam kepala kan ?
penat kot dah jadik dewasa nie *dewasa ker *

tak kisah lah , tapi mmg serious serabut kot ,
kau cube pikir , dah besar2 neyh macam hal kne stle sendiri .
nak makan pun kne suap sendiri .

time baby2 dlu senang ,
nak apa jer nanges2 , guling2 sikit ,
yess dah dapat susu ,
tak pun kne dukung keliling rumah , mmg heaven lah

cer bandingkan ngn sekarang ,
nak dapat apa2 try lah menangis melalak gulin2 tuh ,

aku rasa mmg kau dpat bnyak ,
bnyak penyepak , paham ??

soo baik tak payah na gedik2 mengada2 nak manja2 mintak macam2 kat org
dgn harapan sume bnde org nak tolong buatkan
weyh sedar lah sikit , kau tuh dah makin besar ,
spender pon dah mmg saiz adult dah weyh

wakeup lah !!!!!

time sekolah2 rendah dulu , aku slu dok pikir , besh woo tgok akak2 n abg2 dah besar ,
dah kjer , pakai baju lawa2 , naik keta jalan2 , pakai make up , pkai heels sampai nak terlentang
hahhaaha , serious admire sungguh2 kot . siap boleh berangan nak pakai pakai make up heel baju gedik2 tuh lagi . huhuhuhu

but seriously , when u grew up , theres nothing special being an adult !
sumpah dOwh !
*adik2 , budak2 sekolah tak payah berangan nak cepat besar , PAHAM ??

sebab , bila kau dah besar , kau lagi tergedik2 anjing nak jadik budak balik ada lah ,
sebab realiti jadik dewasa mmg sumpah ckp , tough gila babi ! !
*adik2 abaikan babi tuh *

kau kne handle bnda suma dari underwear sampai financial problem sendiri ,
no one will come n said , i'll stle it for you . kalau ada pon mmg stok along punya olang ,
mmg bukan nak tolong ! !

sekarang sapa yg boleh ckap dgn aku , dewasa itu indah , angkat tgn sekarang !
cepat lah ! !
kalau ada serious aku nak pergi duduk dgn kau tgok camna kau hndle things .
sebab aku mmg at some point down gila dgn life mngmnt aku

aku asa cam suma tak kena ,
tak tau lah aku yg dok pikir sgt sal bnda lain kecuali dri aku .
hurm

but seriously , rasa macam nak pergi dekat atas bangunan ,
jerit sama langit , maki hamun sama bangunan batu
luahkan apa aku rasa .

huhuhu , mybe aku tetiba terjaga kot ,
sebab selama nie aku fikir life aku dah okay ,
but seriously , thanks to Shahir Mesk my classmates ,
sedarkan aku , buat emergency wake -up call ! !
I OWE U BUDDY ! !

from now on , aku nak stop pikir sal org , aku pon kne bina idup aku jugak ! !
dah lama kot aku tak enjoy wat bnda aku suka !

hahahah , pasni jgn terkejut lah kalau aku dah lain macam sikit .
kalau aku nmpak pelik ker ape ker , ignore me .
i'm just trying to be my self back . back to the real me .
no more wawa yang dok serabut pikir sal org :))
hahahah



aku kan ada cita2 nak pergi konvoi ,
untuk member2 ,
ayuh ! !


:)(:
tamat

No comments:

Post a Comment

maki hamun di sini !