Jul 16, 2011

; harry potter :)

last night ,
watching harry potter .
seronok .
gambar cantik sangatttt .

even aku tak minat lansung harry potter tu .
sebab aku rasa cerita dia mengarut .
but still , enjoyable lah bagi bukan peminat macam aku kann ?

cuma masalahnye ,
aku ambik seat depan pulak ,
3 rows from screen .
a'ah , tak nak mencangak pulak leher aku kan ?
haha .
tapi takpe lah .
janji have fun

sejuk jangan cakap lahh .
menyampah .
keluar panggung pun , sejuk nokharom lagi
tak pakai sweater pulak kan ?
ehh , bijak pulak aku kan ?
HAHA .

alamak , rindu lah .
sangattt ! !
tak boleh la macamni .
mati aku .

tukar plan ,
nak pergi langkawi
*tetibe*

ilytobits <3
:)

3 comments:

  1. hahaha..sejuk pun tak terasa kan mohsin?? hahahaha..jgn marah yaa wawa =) wink3!

    ReplyDelete
  2. hhhahaha , bengongggg ! lempang dua2 satgi kottt ! merepek apatah ?

    ReplyDelete

maki hamun di sini !