May 8, 2011

; tragedi oktober !

okay ,jangan risau , ini entry serious , tak macam entry sebelum .
tak main2 aih , sungguh ni .
okay , mari kita mulakan dengan bertanyakan soalan ,
apakah benda terpaling ,terburuk , terdasyat , tertak boleh lupa , tercelaks , terharam J . dan segala ter lagi yang pernah anda alami ?

apa ? nak contoh , baik2 . berikut merupakan senarai perkara2 yang berkaitan dengan soalan di atas :

  • jatuh secara nangka busuk  depan gf@bf / gf @bf angan2 / future gf@bf / future parent in law / public / pengetua asrama / ketua kampung / pengawal keselamatan / penyanyi kesayangan *okay wa , u can stop now , contoh cam mintak kaki awat ?
  • putus cinta / putus kasih / putus tunang / putus tali kasut *okay tak dak kena mngena !
  • hilang orang tersayang ?
  • barang paling di impikan di beli oleh org lain ?
  • lukisan untuk subjek pendidikan seni di cakar kucing ?
  • baju kesayangan tumpah cat rumah ?
  • nak makan nasi tiba2 lauk semua habis , yang tinggal cuma pinggan kosong ?
  • nak pakai baju dulu2 semua tak muat sebab bontot dah besaq ?
okay , faham dah kot ? alah , ikut hampa lah nak macam mana tragedi tu ,tapi yang penting benda tu sumpah lah kan ta boleh lupa . kalau aku , yang pling tak boleh lupa bnyak pulak weyh , nak cerita memang kena buat saringan lah kan . okay dang ! 

benda ni jadi masa darjah enam , macam biasa sebagai budak paling lemah lembut , baik hati , penyayang , berdedikasi dan yang sewaklu dengannya . aku main kejaq2 ngn sorang budak laki ni , berebut jadah apa tah . aku dah keliling kelas tu naik trun tangga jangan cakap la , mmg kurus lah kan kecik2 dulu . aku pun bingai kan , pi main ngan jantan , akai mmg tahap letak kat buku lali punya , dia punya main tipu nak haram , boleh selit kaki aku time aku tengah lari dengan tahap kelajuan roket pergi bulan , apa lagi , jatuh tersembam ke lantai simen tanpa segan silu . okay . tak payah bayang , sumpah malu rasa macam nak balik lari rumah pakai kotak letak kat kepala . tapi jgn risau , budak tu tak tenang pun , aku dah balas dendam dah , HAHAHA ;D

ouh , dan lagi satu , when i was in form 3 kot , lepaking with family . nak pi makan kot , turun dari kereta , biasalah , budak2 , baru nak up , cari market usha bf , sah2 yang paling kena jaga tudung kann ? apa lagi , aasl turun keta , kalau kat parkking cari keta sebelah , style nak buat cermin lah kan , nak repair tudung , senget2 mana mau . sekali tu , aku pun sedap punya betoi belek tudung nasib tak korek hidung , baru sedaq dalam tu ada org . babisss sungguh , malu jangan cakap lah , aku macam nak menages lagi sekali , suruh ayah blah . celaks lah kereta tu , galak pi tinted cermin gelap macam haram , mmg tak nampak apa lah org kat dalam . maka , sejak dari itu , saya telah menfcuk kereta bertinted yang terlampau * eyh tetiba kau kan wa ?

okay , that was my story , how bout yours . kalau sama level , kita boley geng :) :)

btw , benda tu mmg malu ,tapi time tu jelah , after few years . ingat2 balik sumpah boleh gelak sorang-sorang . i dunnoe , but i do miss that lots kot :D


till later ,
muah muah muah muah muah 
bye :)


No comments:

Post a Comment

maki hamun di sini !