Dec 14, 2010

..hate to love but too love to hate ! ..

dear you ,

dulu kau pernah datang ,
kita cipta momen bahagia bersama .

dulu kau pernah berjanji ,
untuk selalu setia .

dulu kita tak pernah lupa ,
siapa kita bila berdua .

sampai satu masa ,
semua hilang .

kau bikin sengsara .
sampai aku buang semua kisah kita .

aku paksa diri lupa .
apa itu cinta .

aku paksa diri terima ,
kita bukan lagi berdua .

dan kini ,
kau muncul tiba2 .

kata ,
kau masih ingat kita 

masih percaya pada cinta dulu .
masih mengaku aku masih selalu dalam hati kamu .

aku paling benci itu ,
bila kau kata , selalu , 

sebab bagi aku ,
kita sudah tak wujud .

aku mahu kau tahu .
aku sudah berhenti percaya .

aku sudah tanam dlm hati .
mana wujud yg namanya cinta

yang wujud hanya kamu .
si pendusta cinta ! !


~i hate to love you , but i am too love to hate you though~

end
:((


2 comments:

maki hamun di sini !