Oct 4, 2010

s u m m a r y

eyh kawan2..hai..
hahhaha..

firstly,tgok kat list follower, makin naik..
thanks kat korunk yg sudi follow kite..
hhahah..tgalkanlah link ker aper ker so dat we keep in touch..okay??
luf u guys...

next story,
kan dat day ade trip g k.l..
akhirnya berpeluang jugak jumpak amani..
okay,amani toh adek my best fren,wan afiq...

alamak,tembamnyer,pipi bulat siot..
huhuuhu...
geram gila....!!


. .P U I S I U N T U K A MA N I M OK . .

ouh amani mok,
apasal ko kiut sgt,
dgn pipi labuh mulut kecil mata sepet toh,
ase cam na gomoi ko jer,
naseb dlm mall ,
nty org ckap akak meroyan dik...
tapi tape,
naseb abg ko baek kasi aku pgg kau..
walaupon air liur kau penoh tudung aku tapi taper,
demi kau amani mok,
aku relakan jer..
walaupun tangan aku pon macam na tercabot dokong ko
bulat sgt tapi taper,
aku suke jugak..
dah lah kau asyik menguap jerp
padahal da tdoe dlam keta ta bangon2..
dengan mulut kecil kau jugaklah kau cakap aper tah
aku sendiri pon ta paham,
bunyik macam jerit2 jer.
yang aku nmpak buih2 air liur kau sahaje..
tapi taper,
aku suke tgok..
pasal kau comel terlampau.
aku redakan jer ape kau na buat pon.
semuanya demimu amani mok..






hahhaha,
amacam sedap ta puisi aku..
di tujukan kat amani mok..
nty kau dah besar dah pandai bacer
jgn luper bukak belog akak bacer puisi neyh okay??

aku suke budak2,
bukan takat amani jerp..
apasal lah budak2 comel tah..
hahhaha....:)

aku ngat sebab aku suka budak2,
aku na anak ramai2 lah
dalam 5 ker 6 ker..
orait tak weyh??

tamat
:)

5 comments:

  1. ko ske abang amani sekali kna? hahahahah

    ReplyDelete
  2. alaa..ayat jiwang jer tu..nukilan untuk abg ker untuk amani mok?? agak konpius,amani mok tak reti bace lagi,sape yg dah reti bace?? hik3..

    ReplyDelete
  3. sally:ta denyer...abg dye ta suke lah...hahahaha

    mamu:alah,aku wat neyh na suoh dye bace tyme dye besar nty..hahahah..untuk abg dye naty lah aku wat puisi lain lah..special sket..hahhaha

    .....:)

    ReplyDelete
  4. tanaka: TAK BOLEH...rpeat, TAK BOOLLLLeeEEEEHHHH!!
    hhahahha...:))

    ReplyDelete

maki hamun di sini !